Construint ponts pel bé de Sant Lluís

Han estat uns dies intensos, de pensar, d'analitzar i de prendre decisions, sempre amb l'estalonament dels meus. Me van proposar formar part de sa llista de "Volem", per ses pròximes eleccions municipals i, finalment, vaig decidir donar es pas.

Per què dic si a VolemPues per vàries i distintes raons.

La primera, és ben sabut, perquè mai m'he amagat, de sa meva ideologia, els meus escrits a les xarxes socials i a aquest blog així ho manifesten. Si, som d'esquerres i Volem es una agrupació d'electors d'esquerres, formada per distints partits i, en el meu cas, per persones que no n'estan afiliades a cap, el que és coneixeria per "Independent". No me marcarà més del que ja estic marcat.

La segona, perquè són ells que em venen a cercar i mostren interès per jo. Mai m'havia plantejat, de manera seriosa, entrar en aquest món que és algo que no descartavaperò a curt termini no m'ho havia pensat. I a més, després dels primers contactes amb ells, pens que he pres sa decissió correcte, m'he trobat gent compromesa i preparada i, el que és més important, amb il•lusió.

La tercera, perquè, amb ses meves discrepàncies, com amb tot col·lectiu de persones, crec que puc aportar sa meva visió del que seria, per jo, ideal a un Ajuntament, des d'una visió d'esquerres, si, però no perdent de vista que Sant Lluís és un poble petit, en el que menys hauria d'importar és s'ideologia política de cada un, si no ses ganes de fer feina pel poble.

Aquestes són ses tres principals raons que m'han fet donar es pas. Ara bé, açò no vol dir que estigui d'acord amb tot el que ha fet Volem aquests 4 anys, com tampoc estic en desacord amb totes ses propostes que arriben des d'altres partits polítics.

Sa meva manera de veure ses coses és que hem de posar per davant els interessos de Sant Lluís, als interessos partidistes. Estic convençut que és mes el que ens uneix que el que ens separa a tots els que formen part del consistori. De vegades, la diferència està en com arribar a un mateix punt.

Jo vull aportar una visió moderada, de diàleg i de consens entre tots, pel  del nostre poble. Consider que sa pròxima legislatura ha de ser la del consens, la del diàleg i la dels acords, per damunt d'ideologies i partits. Faguem feina i construïm ponts en tot allò que ens uneix, aconseguint açò, farem que el que ens separa quedi en un segon pla i, perquè no, arribem a punts intermitjos, beneficiosos per tots.

Com es diria en castellà "llamadme iluso", però crec que tot açò es possible, Govern i oposició han de fer feina junts, recuperant aquell esperit de "s'època Quicus", en la que tots anaven a una.

Sant Lluís s'ho mereix, i aquesta serà sa meva "missió", dins Volem, amb uns principis irrenunciables, evidentment, cada un és i es sent d'un partit polític, però el nostre Sant Lluís es mereix que es deixi de donar s'imatge de confrontació que, per desgràcia, s'ha donat els darrers anys a l'Ajuntament, no només aquesta legislatura, sinó també anteriors.

Pot ser, d'aquí a 4 anys, hauré de fer cama enrereperquè aquesta proposta de construir ponts no hagi estat possible, no tindré cap pega en fer-ho. Agafaré els tapinets i m'en aniré a casa sense cap problema, perquè no tenc gens d'interés a viure d'açò, només em mou el fet de fer feina pel meu poble, sense cap altra aspiració política, perquè no en tenc cap intenció, ni present ni futura, d'anar més enllà en aquest món.

Lo dit, que sigui la legislatura de l'enteniment, dels acords, de les propostes en positiu, no més confrontacions absurdes, no més males mirades per pertànyer a un partit o l'altre, Sant Lluís no s'ho mereix. Els lluïsers i lluïseres és el que volen, que ens seguem a una taula i construïguem ponts en tost de tirar-nos els trastos al cap.

El meu compromís amb Volem és total, com ho és el meu compromís amb Sant Lluís.

Xus Rotger Jiménez
Nombre 4 de la Llista Volem Sant Lluís.

Comentaris