Miratge: Vergonyós i escandalós


Fart, molt fart d'aquest país estic, vergonya, molta vergonya sent de ser espanyol. Un país en el que diu l'article 14 de la Constitució no es cumpleix: " Los españoles son iguales ante la leysin que pueda prevalecer discriminación            alguna por razón de nacimientorazasexoreligiónopinión o cualquier  otra condición o circunstancia personal o social."

Qualsevol "españolito de a pie" que hagués comès el delicte del senyor Urdangarín, seria a presó, però ell no, com és cunyat de qui és, s'en lliurarà. Com llegia, hi ha una justícia per rics i un altre per pobres.

Però es culpable no és es jutge de torn, probablement sa sentencia i ses mesures cautelars són del tot legals, els culpables són els que legislen, els nostres governants. Perquè és just que una persona que roba a un super, per poder menjar, li caiguin 3 anys de presó i un que roba 9 milions d'euros només 6? És just que qualsevol espanyol condemnat a més de 5 anys, hagi de pagar una fiança per sortir de sa presó, però el senyor Urdangarín no?

Però és que n'hi ha més. A aquest país destituïm a fiscals o apartam a jutges de sa seva carrera judicial simplement... per fer sa feina ben feta. El seu delicte? Ficar els nassos allà a vont no els han de ficar. Però clar, ja sabem que els investigats són amics dels que legislen i tenen poder.

Reconeix en una entrevista un Fiscal, o millor dit, ex fiscal, pressions per no investigar a segons qui. I una jutgesa reconeix obertament que hi ha una justícia per poderosos i un altre per els qui no ho són. Aquest és es país que tenim, es que ens mereixem. Perquè ningú fa res per canviar-ho.

Són els mateixos corruptes els que legislen, aquells corruptes que eleccions rere eleccions votam, tots criticam corrupció, tots criticam a Urdangarins,Barcenas, RatosGriñansMatas, Pujols....però els acabam per donar la victòria a unes eleccions. Així ens va. Per açò deia al principi d'aquest article que sent vergonya d'aquest país, és més, jo no som, ni me sent ciutadà d'aquesta Espanya. No és l'Espanya que jo vull.

Jo vull una Espanya a vont es compleixi allò que diu l'Article 14 de la Constitució,. Jo vull una Espanya en la que no es tenguin cap tipus de privilegis, per ser "Fill de" o per ser "amic de". Jo vull una Espanya a vont es castiguin als corruptes,  i a vont els companys de partit d'aquests corruptes siguin els primers en denunciar-ho i expulsar-los del partit. Jo vull una Espanya a vont s'eliminin pagues vitalícies innecessàries, jo vull una Espanya amb menys càrrecs públics, i menys institucions inútils, com el Senat o Diputacions. 

Jo vull una Espanya a vont per discrepar d'una institució com la Monarquia, no se'm tracti com mal ciutadà o com un bicho raro. Jo vull una Espanya més justa, mes igualitària, mes de tots. 

Mentrestant, jo no em sentiré ciutadà d'aquest país, perquè a jo no em representen unes persones que roben i que defrauden, mentre les altres ho miren de reüll.

Vergonyós i escandalós. 

Molt recomanable un vídeo den Miguel Ángel Revilla, que circula per ses Xarxes socials. Jo tampoc entenc aquesta justícia.

Tots els articles d'opinió general a la Pàgina "Miratge

Comentaris