Que cada nit, sigui la nit més bella. Bon any!!!!!


Un altre any que arriba al seu final, un 2012 especialment dur, un 2012 amb una crisi que continua i s'accentua, com un llarg tunel del que no es veu la llum al final, amb dubtes, incerteses i poques al.legries.
Me vull quedar amb aquestes al.legries, que si be han estat poques al menys han sevit per ajudar-me a tirar endevant.

La primera i per damunt de totes les alegries que dia a dia me dona la meva filla, na Maria, que dema dia 1 farà el dos anys. Cada somriure seu, cada nova paraula que pronuncia i cada gest ha estat per jo com si me carregues les piles. Un somriure seu de bon mati, al despertar-se, un "papaaaa!" quan arribo a casa o una estona de compartir jocs amb ella no te preu. T'estim amb locura Maria.

En segon lloc a la meva dona na Cati. No esteim passant per els millors moments per motius laborals, però sempre he tingut el seu recolzament, sempre ha estat al meu costat. Ella es una de les altres responsables de que aquest any hagi estat més bò de dur. Gràcies mami,  t'estim i sempre t'estimaré.

A la resta  de la meva família, perque també m'he sentit recolzat per ells, gràcies a tots.

També un agraïment especial als meus amics, perque m'han ajudat en molts moments a oblidar els problemes diaris. Aquell cap de setmana a Guardamar del Segura es un d'aquets grans moments, com ho es també els dissabtes al mig dia fent una cerveceta, algun soparet o, últimament, ses partidetes de bolla.

Ara s'obrirà un any nou, un any en el que es podria encendre una llum, i aquesta llum no ve de la meva roqueta si no de la meva segona terra, Albacete. Esper que aquesta llum es pugui encendre i il.luminar el meu camí, il.luminar aquest 2013 que està a punt de començar, però a l'espera que es confirmi he d'agrair a sa responsable de que per primera vegada en molt de temps vegi, aunque sigui d'enfora, la sortida del tunel. Gracias Anabel, por encenderme esta luz, pase lo que pase te estaré eternamente agradecido.

Finalment tenc un desig per tots els meus per el  2013, que estigui plè de salut, plè d'il.lusions i plè d'al.legries. Que el 2013 sigui s'any de sa millora de la situació de crisi que ens envolta. Que per fí es vegi la llum al final del túnel.

Hi ha una cançó que defineix molt bé el que desig per tothom, "que cada nit per voltros sigui la nit més bella, que aquest Any nou porti pau a tot el mon, que cada nen neixi sota una estrella, es un disig i el vull per tothom"



BON ANY A TOTS!!!

Salut i agur!

Comentaris