15 anys amb tu, gràcies Cati

Viatge a La Recueja (Albacete). 1999
Avui es dia 10 d'agost, Sant Llorenç. Tal dia com avui de l'any 1997 començava una nova etapa de la meva vida. Era es dia en que tu i jo començavem sa nostra relació. Era un vespre de Sant Llorenç, a sa verbena, a Los Pinos, vam necesitar d'alguna empenteta per donar el pas pero ho vam fer. 

Record aquell dia com si fos avui, aquella primera cançó, Solo para tí, aquelles primeres anades cap a Alaior, aquells cafès al Géminis els fosquets, aquella primera vegada que jo vaig entrar a ca teva, es dissabte de sa Festa d'es Caixers d'Alaior, o quant tú vas entrar a ca meva. Son grans records.
2 d'octubre del 2004

.


Han estat 15 anys en els que hem passat de tot, vam viure una primera etapa de sortides amb parelles, de conexer-nos cada dia mes, de convencer-mos que lo nostro tenia futur, que lo nostro podia ser per sempre, fins arribar a dia 2 d'octubre del 2004, al Toro, amb anècdota inclosa, ens vam casar. Un altre data important sense dubte, dia 1 de gener del 2011, dia en que va neixer sa nostra filla, sa nostra pitufina, es dia mes feliç de les nostres vides, fins arribar al dia d'avui.

Han estat 15 anys de grans moments, d'altres no tant bons, pero junts esteim tirant per envant. Si tornes enrera res del que hem fet junts canviaria, una i mil vegades tornaria a demanar-te per sortir aquell dissabte de Sant Llorenç, una i mil vegades tornaria a casar-me amb tu quell 2 d'Octubre al Toro, una i mil vegades tornaria a tenir al nostre tresor, na Maria, una i mil vegades repetiria cada una de les passes que hem fet junts.

Desembre del 2011
El futur no se que ens depararà, de lo que si estic segur es que passi el que passi en aquet futur, vull tenir-te al meu costat. Mil gràcies per aquets 15 anys mami, sense tu i sense na Maria, seria dificil tirar per envant, però sou ses dues es motiu per xicar-me cada dia amb un somriure, amb una esperança i amb es desitg de que tirarem per envant.

T'ESTIM CATI, SEMPRE!!!!

Comentaris