SON ELS MEUS AMICS

Diuen que qui te un amic te un tresor.  Per sort jo puc dir ben alt que tenc uns quants de tresors.  Amics que encara es mantenen de s'infancia juntament amb nous amics que es van creueant a sa vida.  Amb uns ens veim mes que amb els altres pero seguim mantinguent una bona amistad amb tots. 

Hem fet moltes coses junts, que si juergas al Port de Mao (qui no recorda es famos reco de s'Atic?), que si soparots i dinars a sa cotxeria, que si festes d'estiu, que si carrosses de ses festes de Sant Lluis, que si viatges...i moltes mes coses, amb un munt d'anecdotes per contar, sa primera que me ve a sa ment es POLICIA ASESINA!!!! A que mes d'un de voltros la recorda eh?.


Per aço i per molt mes volia dedicar un petit homenatge  a n'es meu blog, a tots els meus amics i amigues, als qui estan en els bons moments i a n'es dolents, als qui ens veim mes i als qui per circunstancies de sa vida ens veim menys, als qui van apareixer en l''infancia i als qui han anat aparesquent al llarg del temps, no vull nombrar a ningu perque no m'en vull deixar ningu, pero per tots voltros va dedicat aquet video que voreu a continuacio. 

Gracies a tots per ser com sou.

SALUT I AGUR!!!!

Comentaris

  1. Gràcies Xus.
    N´hem passades de molt bones, encara que estic un poc més despenjat, m´agrada venir es dissabtes i xerrar entre quintu i quintu.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada